Friday, August 20, 2010

Tko radi taj i griješi...

Svi pa tako i ja trebamo biti zahvalni Novoj tv radi velikog truda koji su uložili za nas kako bi imali dovoljno informacija i materijala o UFC-u. No ipak neke stvari me jako smetaju,stvari zbog kojih sam davno i pokrenuo ovaj blog i doprinjeo nekim domaćim portalima.
Gledajući UFC Specijal svaki puta me trnci prođu kada čujem voditelja kako izgovara UFC (u ef ce),nije mi jasno kako mu sam Slaven Vujić nije objesnio neke stvari. Upravo to je dokaz kako domaći stručni komentatori i novinari dobro upućeni u nogomet nisu poduzeli mnogo kako bi se bar donekle specijalizirali za slobodnu borbu.
Sami smo svjedoci ogromnih pogreški koje možemo pročitati na portalu Dnevnik.hr ...
Objavljivanje slike Bob Lashleyia ispod koje se predstavlja Bob Sapp svakako je potvrda da autor texta uopće nema nikakvog doticaja sa ovim sportom. Istina oba borca su tamnoputi no razlike svakako ima...
Čitajući vijest o pobjedi Werduma na Teletextu Nove tv naišao sam na uistinu katastrofalan text....
"Fjodor izgubio od Werduma,Fjodor Jemjeljanenko,Fabrizio Werdum..."
Ako svi strani komentatori ime jednog Junior dos Santosa čitaju Santos zašto je kod nas taj borac preimenovan u Šantoš?
Teletext Nova tv: Fjodor Jemjeljanenko
24 Sata: Fjodor Jemjeljanjenko

4 comments:

Anonymous said...

Nažalost potpuno si u pravu...:)))))

Anonymous said...

slazem se al daj mi molim te onda ti objasni kako se izgovara UFC osim naravno ako ne mislis na (ju ef si).

...MMA WORLD BLOG said...

(ju ef si) upravo tako,u suprotnom mjenjamo ime organizacije. Ultimate fight se kod nas predstavio kao slobodna borba i to je ok,nemamo naziv za submission no i to se može smisliti. No nečije ime se nemože mjenjati (UFC,dos Santos i dr.) to su imena a to što ih netko nezna izgovoriti .....

Anonymous said...

U pravu si,glupi Stipe S. bi i coca cola čito koka kola. Čudim se kako Velasquez ime izgovara točno pa mogao je i njega preimenovati