Thursday, September 2, 2010

Alistair vs. Fedor ipak ćemo gledati

Prepucavanje između ova dva borca traje već neko vrijeme no nitko ne donosi konačene odluke...

Prvo Alistair želi Fedora pa sada obratno, borci kolo vode u ovoj organizaciji u kojoj čelnici ubiru lovu a borbe dogovaraju menadžeri. Iako je Alistair Overeem isprva odbio boriti se sa Fedorom Emelianenkom sada se situacija malo promjenila. Do borbe će doći kaže Overeem no tek nakon što završi ono što je zacrtao a to je nastup na K-1.
Alistair Overeem:"Što se tiče te borbe biti ću kratak,borba će se definitivno dogoditi. Dugo sam čekao Fedora, nije mi odgovorio i sada će on i M-1 morati čekati da završim sa K-1."

10 comments:

Anonymous said...

Razbiće ga Overeem. Fedor je završena priča a Overeem je sada jedan od najboljih

Anonymous said...

Zasto je Fedor zavrsena prica??? Zato sto je izgubio od Werduma? Svako ko se i malo razumije zna da je Fedor mnogo bolji i kompletniji borac od njega. Owereem pada u prvoj rundi!!!

Anonymous said...

FEDOR EMELIANENKO IS THE BEST FIGHTER EVER!

Anonymous said...

Ovo je prava borba Overeem 196cm 115 kg 31 god skoro 50 MMA borbi jako dobar parteras i jedini MMA borac koji je pobjedio Badr Hary-ja po K1 pravilima... ako pobjedi Fjodor znamo da je jos uvijek najbolji na svijetu... sto se tice Werduma, to je bilo slucajno drugi puta Werdum nece izdrzat prvu rundu....Alister je pravi test....

Anonymous said...

TU SU NEGDJE ALISTAR DIŽE DEAD LIFT 300 KILA

Anonymous said...

fedor nema sanse protiv alistara...ni protiv top 5 ufc teskasa...kad ga alistar slomi,nek bude sretan ako ga stave u top 10 teskasa

Anonymous said...

Ne znamo jel ima sanse ili ne... vidjet cemo ugl sve je na strani Alistera ali Fjodor je Fjodor....

Anonymous said...

Istina Alister je u naponu ima vise iskustva od Fedora veci je i jaci bolji je u stand up borbi i 100 drugih stvari ali Fedora nikad ne treba otpisati....

Anonymous said...

Ja sam Fedorov fan ja kazem da ce Fedor dobit ( uz dosta problema) ono sa Werdumom je bilo slucajno ( svatko od nas ima los dan)

Anonymous said...

Overeem nemože nikako past u prvoj rundi.Mislin da će Fedor pobijedit nekim submission zahvatom u 3. rundi kad se Overeem malo uspuše.Inaće po meni je Barnett zadnje 3. godine najbolji MMA borac,to će uskoro i dokazat.Onakav parter nema ni Minotaur u najboljim danima.a poslije Barnetta je Carwin definitivno.Po meni najbolji stand up ikad (osim staroga Filipovića),najjača šaka ikad

1.Barnett
2.Carwin
3.Fedor
4.Overeem
5.Valasquez
6.Dos Santos
7.Lesnar

Inaće od ovih boraca svako svakog može pobijedit