Saturday, September 25, 2010

Antonio Rodrigo Nogueira na oporavku

Borac koji je "kriv" za borbu Mir vs. CroCop

Odustajanje od borbe zbog ozljede prešlo je u naviku bivšem PRIDE i UFC prvaku Antonio Rodrigo Nogueiri no što se tu može ozljede su sastavni dio ovakovoga takmičenja i organizatori moraju prihvatiti tu činjenicu. Ozljeda koljena udaljiti će Nogueiru od borbi sve do proljeća...
Antonio Rodrigo Nogueira:
"Otišao sam do liječnika, imao sam šest liječnika ispred sebe.Odlučio sam ako ću se boriti, moram biti 100 posto. Imao sam iste ozljede kao i u zadnjoj borbi sa Mirom. To je vrsta isprike ako izgubim borbu, pa zato želim biti 100 posto.

Teška kategorija podsjeća me na stara vremena u PRIDE. Puno dobrih boraca u isto vrijeme.Zaista oko šest imena mogu biti prvaci, i oni će se boriti za to.
Mislim da je Brock  dobio prednost zbog veličine, ali Velasquez je više kompletan borac. On može udariti, i može koristiti svoje hrvanje. Ja mislim da je on bolji hrvač od Brock Lesnara, moje predviđanje je da će Velasquez osvojiti naslov. "

No comments: