Wednesday, October 27, 2010

Mirko Filipović " Izgled vara"

Najbolji borac u teškoj kategoriji sa naših prostora kazao je nekoliko riječi o eventualnoj borbi sa Nelsonom te prokomentirao borbu između Velasqueza i Lesnara.
Mirko Filipović o borbi sa Nelsonom:"Danas sam tek saznao, kada su me nazvali novinari Fightersonly magazina, da se Shane Carwin ozlijedio i pitali su me bi li želio uskočiti. Naravno da bih. Žao mi je prije svega što se Carwin ozlijedio jer se radi o jako dobrom borcu, no ako treba uskočiti - tu sam"
-"Stvarno ne znam kakvi su planovi UFC-a, no ako mi se jave, ja ću pristati. Profesionalac sam, ovo je moj posao, a do borbe bi preostalo više od dva mjeseca. To mi je sasvim dovoljno za dobru pripremu. Smatram da bi mi Nelson i stilom odgovarao."
-"Nije nikako za podcijeniti. Dapače, radi se o jako dobrom borcu koji je dobar u stojci i uz to je majstor brazilske jiu-jitse. Možda izgleda malo fizički inferiornije. Onako, malo je debeljuškast, no njegov izgled vara. Opasan je udarač i nikome s njim ne bi bilo lako. To se vidjelo i u borbi s Juniorom dos Santosom"
Nakon borbe sa Mirom:"Jako sam dobro. Imao sam par dana pauze i odmah sam se vratio treninzima. Praktički sam u punom pogonu i spreman sam se baciti sutra na pripreme"
O borbi Velasquez vs. Lesnar:"Gledao sam u subotu i borba je bila dobra. Lesnar je navalio, no vidjelo se da tehnički nije potkovan borac. To je i normalno s obzirom na njegovu hrvačku prošlost. Udarci su mu loši, a svaki put kad bi ga Cain pogodio, okretao je glavu. Isto je bilo i na tlu. Okretao se, branio se duplim 'deckom', žmirio je. To MMA borac ne radi. Doslovce se panično branio i Cain je zasluženo uzeo naslov prvaka"
-"Iako je naravno i Lesnar opasan s obzirom na svoju ogromnu snagu koju posjeduje. Ne smije ga se podcijeniti. No, ponavljam, radi se o borcu koji se boji primiti udarac i na momente ga je bilo čudno gledati.""Iako je naravno i Lesnar opasan s obzirom na svoju ogromnu snagu koju posjeduje. Ne smije ga se podcijeniti. No, ponavljam, radi se o borcu koji se boji primiti udarac i na momente ga je bilo čudno gledati."

Izvor:index.hr

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Molio bih da se makne ovaj komentar jel jedina glupa seljačina je taj lik koji je to napiso. I u kakvoj god Mirko bio formi ovake izjave nezaslužuje!

Anonymous said...

"...radi se o borcu koji se boji primiti udarac i na momente ga je bilo čudno gledati." mirko ce uvijek imati moju podrsku ali sa ovim se tocno sam opisao... protiv mira je imao sansu zivota i nema veze da je izgubio da je barem ista pokazao/rizikovo. a zasto se sad dalje borit ako nije za titulu? kakav je to fighting spirit? samo jos pare u igri? no more vintage mirko...

Anonymous said...

Mirko je u pravu sto posto. Ako je iko kompententan da komentarise mec i borca onda je to on. Niko nije kriv Lesnaru sto se bori tako kako se bori. Neki ljudi smatraju da su mnogo pametni pa bi komentirali i Njutna ako bi govorio o zakonu sile zemljine teze.

Anonymous said...

i to a i smatram da je lesnar puno opakiji bio prije bolesti,tesko ce bit ikada kao prije

Anonymous said...

Mirko bjezi po oktagonu a kaze da Lesnar ne zna primit udarac, jebote jel on ikad gleda replay svojih borbi?!??!?!?!

Anonymous said...

slažem se,lesnar barem može primit udarac a ovaj bježi uz to još ima staklenu bradu