Wednesday, October 20, 2010

Randy Couture na prekretnici karijere

Randy Couture je zaštitni znak UFC-a i slobodne borbe općenito

Borac o kojem svi mnogo znaju, živa legenda koja sa 47. godina još uvijek redovno nastupa na UFC priredbama protiv vrhunskih i puno mlađih protivnika.
Nakon 29 borbi Couture je otkrio čari glume što ga je dijelom odvojilo od sporta i bacilo u razmišljanje da se u potpunosti posveti glumačkom životu.
-Couture je došao do određene granice, granice do koje je došao i naš Mirko te još mnogi borci staroga kova. Povremena borba u UFC-u zasigurno bi bila dobro popraćena ali kako je i sam Couture spomenuo jurišanje na titulu nije opcija.
Randy Couture:" Nisam siguran što ću napraviti,definitivno ću snimati još filmova to je sigurno. Počeli smo snimati nastavak filma The Expendables i jako sam uzbuđen zbog toga.
Neznam što će se dogoditi po pitanju borbi, imao sam svoje ratove i učinio što sam trebao. Dobro sam se zabavljao i još uvijek se mogu boriti ali nisam siguran da ću ponovno jurišati na titulu ili nešto slično tomu.
Želio bih probati od svega po malo..."

2 comments:

Anonymous said...

Respect!!!

Anonymous said...

ma smeće