Monday, October 18, 2010

Thiago Alves želi Hardya

Vukovi nanjušili krv

Thiago Alves je za sljedećeg protivnika zaželio Dan Hardya koji je ovaj vikend nokautiran od strane Carlos Condita. Iako je Hardy nokautiran to ne znači da je njegovo vrijeme prošlo no mnogi vide u ovom trenutku ranjenu životinju koja je šansa za napredak u organizaciji.
Thiago Alves:" Ja ne biram protivnike ali ako Joe Silva odobri ovaj meč to će biti sjajna borba za mene. Ja mislim da je on veliki borac pa onda učinimo to, nebi imao specifično mjesto za borbu jednom kada uđem u oktagon to je za mene dom. Dakle ako se dogodi da to bude u Engleskoj- OK, ako je u Americi i to je u redu...Brazil- i više sam spreman za to."

3 comments:

Anonymous said...

Hardy će se vratiti s novim pobjedama to je sigurno. Kvalitetan je borac i ovaj poraz ga neće skrenuti sa putanje

Anonymous said...

slažem se a i dobar mi je on

Mario D. said...

mislim da sada nece biti borbe jedan izmedju drugog jer obojica dolaze nakon dva uzastopna poraza, a treci uzastopni poraz bi znaci otkaz, a mislim da ufc nebi htio ostati bez hardy-a ili alvesa