Friday, October 15, 2010

UFC 122 Biti ili ne biti za Reljića

Iako je bio velika nada za UFC Goran Reljić je nakon pobjede u prvom meču izgubio posljednje dvije borbe što je krizna situacija za borca u najboljoj svjetskoj organizaciji.
Goran Reljić za Nokaut: "Radio sam dosta na snagi i kondiciji i tu sam dosta poboljšao stvari. Trenutačno sam na 105 kilograma i to je moja prirodna kilaža. Bez ikakvih problema spuštam na potrebnih 93."
O Soszynskom...

"Kondicijski se radi o vrlo spremnom borcu, a i fizički je izuzetno snažan. Nije posebno brz, ali zato ima jake ruke. Agresivan je, ide prema naprijed, no to zapravo paše mom stilu."

2 comments:

Anonymous said...

dobit će nokautom u drugoj rundi sosinski će naletiti na njegovu ruku

Anonymous said...

Ma Reljić mi je loš i usto antipatičan ...imam filing da je pun sebe