Sunday, December 26, 2010

UFC 126 Vitor Belfort trenira sa Mike Tysonom

Bivša boksačka zvijezda Mike Tyson pomoći će Belfortu oko priprema za borbu sa Anderson Silvom

Vitor Belfort sprema se za još jedan veliki okršaj u svojoj karijeri, ovaj puta riječ je o velikom iskušenju tituli prvaka srednje kategorije koju drži  nepobjedivi Anderson Silva.
Belfort je u svoj tim nedavno pozvao jedno veliko ime i stručnjaka za boks, riječ je o Mike Tysonu....
Vitor Belfort: "Bio sam u njegovoj kući i upoznao njegovu obitelj kćer i suprugu koja je trudna. Uvijek je lijepo biti u kontaktu s ljudima poput njega. On je velika inspiracija sportašima i samom meni dok sam bio dijete. Rekao je da želi biti dio moga tabora, rekao sam mu da dođe i daje mi neke savjete. On je važna osoba u sportu i veliki je motivator...."

No comments: