Saturday, January 22, 2011

Georges St Pierre odlučio se za promjene

MMA simbol za mnoge je upravo St Pierre, borac koji je postigao više od drugih

Očito da stvari na relaciji borca i njegove menadžerice nisu išle pravim tokom što je rezultiralo prekidom suradnje. Razišli su se u prijateljskim okolnostima no ovakav potez vjerojatno se povukao zbog lošeg poslovanja menadžerice Shari Spencer koja će sada poslovati samo sa također velikim borcem Frenkie Edgarom.
GSP:"Shari je bila dosta korisna za mene i moju karijeru tijekom posljednjih godina. Prošli smo preko mnogih barijera zajedno i uvijek ću joj biti zahvalan i nazvati je svojom prijateljicom"
Po pitanju ovog slučaja oglasila se i Shari:"Iznimno sam ponosna na rezultate koje smo postigli s Georgesom i prilikom da budem partner sportašu njegovog kalibra. Zahvalna sam na povjerenje koje mi je pužio u upravljanju njegovom karijerom još od sredine 2007. godine i želim mu sve najbolje."

1 comment:

Luke said...

Market analysts upgrades and downgrades. Just scroll back up to the top of this article and read what I wrote. This is also one of the different reasons why most people are now taking chances in investing in Forex trading. Over time this can add up to quite a lot of money.