Monday, February 14, 2011

Andrei Arlovski želi nazad. . . .

Bivšem UFC prvaku još nije dosta


Andrei Arlovski pretrpio je niz teških poraza u zadnjim borbama no srčani borac najavljuje ponovni povratak. Porazi su dijelom opravdani jer dolaze od Fedora, Rogersa, Silve i Kharitonova sve redom velika imena sporta no ipak su to porazi.
-Teški nokaut koji mu je priuštio Fedor bilo je tek predjelo za ovo što je doživio protiv Kharitonova, odluku donosi on, no ima li smisla vraćati se. . .  .
-Nadajmo se da Arlovski neće ponovno tražiti spas u partiji RUSKOG RULETA kojeg je odigrao nekoliko puta nakon poraza od Fedora.

8 comments:

...MMA WORLD BLOG said...

Jučer 1656 posjeta bloga....
REKORD
....za sada.

>Fedor-fan said...

nema njemu natrag, steta odlican je borac i gotovo njabolji boksac ali stvarno s onom bradom ne moze nista

Aleksandar said...

Stvarno ga zeza ta brada a dobar borac. I.G. primjetio sam da je posjecenost najveca kad se Fedor bori. Najvise komentara ljudi daju kad se on pomene. Ostali ni blizu, pa cak ni Mirko.

>Fedor-fan said...

normalno, vecina ga voli a neki mrze pa se sad nasladjuju kad je izgubio nakon 10g, da bilo koji drugi izgubi jednostavno bi pao u zaborav al Fedor je Fedor!

...MMA WORLD BLOG said...

Da primjetio sam to odavno pa povodom toga evo još jedna vijest... :-)

Barnet fan said...

I.G. čestitam na posječenosti.
Žao mi je Arlovskog,nekad je bio puno atraktivan,ali nerazumin koji mu je ku...c sa onom bradom.Svaka budala ga može nokautirat.Neumanjujen Kharitonovu pobjedu ako ste mislili.Ja sam i govorio da će Kharitonov ovo pobijedit.On je dosta dobar borac

>Fedor-fan said...

steta, odlican je ali s tom bradom ne moze nista sve da je od kamena

Anonymous said...

Odlična mi je ova fotka I.G što si stavio...
Fedor odlazi a Arlovski leži mrtav...
Žao mi je čovjeka ali fotka je jbg smješna.
Možda bi Arlovski rješio svoj problem sa bradom da se obrije (: