Thursday, February 10, 2011

UFC 127 – B.J. Penn: “Stvarno osjećam da sam najopasniji borac tamo”

16 comments:

Anonymous said...

Postujem sve borce i sve kategorije ali nekako sve ispod LH mi nije to to.

Anonymous said...

I ja imam takvo mišljenje, jednostavno nema onoga nečeg što me privlači za gledat

Anonymous said...

teška kategorija je uvjek bila najgledanija ,isto kao i u boksu tako i u mma

>Fedor-fan said...

istina,hvale onog G.S.P a meni nikad nije bio zanimljiv kao ni anderson silva, koga zanimaju klapac od 70kg kao da gledam tucu klinaca od 15 godina

...MMA WORLD BLOG said...

Jao da vas Dana White čuje :-)

>Fedor-fan said...

heheh, zalosno al tako je, hvali GSP da ja najgledanij a nebi mu ga gleda da mi placa

Aleksandar said...

Naceo sam dobru temu a mislio sam da se nece mnogima dopast. No stvarno mislim da ovi ispod LH-a nisu bas za gledanje i kao sto rece >Fedor-fan, kao da gledam klince kako se biju.

Anonymous said...

pa nebi ga gledo kad nemas pojma o mma...kategorije ispod HW su puno zanimljivije od HW

>Fedor-fan said...

ajde molim te nemoj vise davat komentare, odkad su djeca zanimljivija od pravih boraca

Anonymous said...

pravi fan prati sve kategorije...

Aleksandar said...

Pratim sve ali ni blizu nisu teskasa. Nisu zanimljivi. Ja te borce u jednu ruku gledam kao najjace ljude na svijetu a ne bih mogao reci da su to ovi od 70-tak kg. LH (pogotovo UFC) ima vrhunske borce i dobri su za gledanje, teskasi pogotovo (i UFC i SF), a ovi su mi ponekad smijesni.

>Fedor-fan said...

znaci ako si pravi fan trebao bi gledat one glupace u strikeforcu, pa on je zalosno, nesto tipa hrvanja u ulju onih pedera...ikic ima pravo teskasi su najjaci ljudi svjeta pa donekle i LH a ostalo je sve bezveze i nije zanimljivo

Anonymous said...

Tako sam i ja prije razmišljao, ali kada sam pogledao par borbi u lakoj, npr Penn vs Sanchez počelo mi se sviđati. Borac je borac, i tu nema razlike što se tiče srca,glave i tehnike. Dijelim borce i borbe na dobre i loše, a ne po kilaži. Ovakvi borci ko Frankie Edgar ubijaju MMA svojim dosadnim stilom, tip ima 8/13 pobjeda na odluku, a s BJ-om se nešto dogodilo, ne znam zašto je tako pao u formi. Pravi BJ dobija Edgara 9/10 puta...

Anonymous said...

upravo to borac je borac i nokauta ima podjednako u svim kategorijama,samo sto su u nizim jos i atraktivniji nego u HW...

>Fedor-fan said...

nisu zanimljivi i gotovo, nemam nista protiv onih sto su mali pa ne mogu u vecu kategoriju ali ono pametovanje spustanja kila je najveca glupost sto moze bit, bori se gdie mores pa dokazi da si najbolji.,i jos jedna glupost je superteska kategorija, razlika je velika kad se bore 70kg-100kg ali izmedju 100kg-150kg nema razlike jer su ovi manji jaci i samo bi bilo zanimljivije gledat kao prije u Prideu.,trebalo bi uvest da iznad teske dalje nema pa da gledamo raznovrsnije borbe i okrsaje divova, to bi bilo puno bolje nego sad kad su gotovo svi isti

Barnet fan said...

meni osobno je glupo da ufc (mislin i strikeforce) ima limit do 120 kg.trebalo bi bit ko u japanu da je hw preko 95 i vozi dalje.ko te pita dal imaš 140 ili 98,140 ti je samo nedostatak