Thursday, February 3, 2011

Vitor Belfort spreman je na sve u borbi sa Silvom

Dugo vremena analitičari nisu davali ovako velike izglede za pobjedu protivniku Anderson Silve. Dali je to možda zbog Belfortove povijesti ili se ipak radi o puno snažnijem borcu od nepobjedivog prvaka koji je umalo kiksao i zadnji puta.
Vitor Belfort poznat je po svojim udaračkim tehnikama, brzim rukama koje bi mogle nanijeti veliku štetu protivniku.
Vitor Belfort:"Nakon ove borbe Anderson Silva će se osvrnuti nazad i reći ova borba će ući u povijest, mnogi borci će godinama govoriti kako je dobro za sport što se ova borba dogodila.
Prije sam uvijek govorio sebi kako nemogu izgubiti a sada me nije briga. Uopće me ne zanima rezultat sve dok dajem sve od sebe u oktagonu. Mislim da je to ono što Dana White očekuje od mene. Pobijedio ili izgubio ljudi koji budu išli kući sa priredbe pričati će kako je ovo najbolja borba koju su gledali u životu"

Wallpaper by: Mario MMAWORLD

9 comments:

Anonymous said...

Belfort je lgenda i bolji udarač od Silve stoga mislim da pobjeđuje.

P.S. Mario pravi dobare slike ove za blog

Anonymous said...

Ma kakav belfort ljudi moji. on jest dobar ali bio dobar sad je druga ekipa u UFC-u

Mario said...

hvala na pohvali

Anonymous said...

belfort KO

mmavideofight said...

moja prognoza za ufc 126
Anderson silva pobjeđuje

Vitor Belfort je fizički jači i ima brže ruke ali silva je tehnički bolji i pametniji taktički borac ,
ako ova borba ode u daljinu , prođe 2. runda Silva sigurno pobjeđuje

forest griffin pobjeđuje

griffim je fizički puno jači od franklina , i zato mu dajem prednost , vjerovatno će ići na rušenje i ground pound

jon Jones pobjeđuje

U ovoj borbi double leg rušenje Badera neće prolaziti jer je Jones odličan hrvač
Jones je bolji u svim segmentima borbe i zato pobjeđuje i jako je atraktivan borac


jel zna netko neku stranicu gdje se online može kladiti na ufc ?

>Fedor-fan said...

ako jon jones pobijedi onda ce izmadju njega i shoguna biti dosad nevidjena borba u LH

Anonymous said...

mozes se u supersportu kladit...

Anonymous said...

prognoza:belfort tko
franklin tko
jones gusenje

Melissa said...

Ma kakav belfort ljudi moji. on jest dobar ali bio dobar sad je druga ekipa u UFC-u