Sunday, April 24, 2011

Fedor Emelianenko zadovoljan treningom izvan Rusije

 Povratak uzdrmane legende

Poput našeg Mirka veliki Fedor je većinu svojih priprema odrađivao kući u Rusiji no dva uzastopna poraza prisilila su ga na promjene. Svoj ritual promijenio je odlaskom u Nizozemsku gdje je ponovio školu sa K-1 legendom Ernesto Hoostom.
Fedor priznaje kako je trening drugačiji te kako su ovo nova iskustva za njega koja će prenijeti u Rusiju te tamo nastaviti trenirati. Nakon zadovoljavajućeg boravka u Nizozemskoj Fedor je objasnio kako je ovo tek početak boljih priprema za sljedeću borbu.
- Ni pomisliti ne smijemo što bi značio poraz u sljedećem Fedorovom okršaju, totalni pad i vjerojatan prekid MMA karijere. Svi se nadamo da do toga neće doći u skoro vrijeme te da će se Fedor vratiti na pobjedničku stazu pobjedom protiv Hendersona prvaka poluteške Strikeforce kategorije koji je već pristao na još neslužbeni meč.

12 comments:

Anonymous said...

osobno meni je henderson drazi borac i voli bi da pobijedi..

Anonymous said...

takoder

Anonymous said...

Daleko bolji je Fedor i atraktivniji ali nebi me iznenadilo da ispuši

Anonymous said...

A jeli tko zna kad bi ova borba trebala biti odrzana

...MMA WORLD BLOG said...

Na ljeto 7-8 mj mislim

Anonymous said...

Jedva cekam. Fedor the best in the world

Anonymous said...

I.G. kakvo je tvoje misljenje za ovaj mec?

Anonymous said...

hendo ce ga razvalit

Anonymous said...

Kad si toliko siguran zasto se ne kladis?

Anonymous said...

pa naravno da cu stavit na hendersona...kao sto sam i na werduma i silvu...pa nebi na fedora nikad stavio pare...

Anonymous said...

Momce al si ti gubio pare do Werduma.

Anonymous said...

meceve protiv japancica u prideu nisam ni igrao,popusio sam pare recimo kad se fedor tukao s mirkom...i to dobre pare...al nije mi do para,draze mi je vidjet da ga deklasiraju...