Saturday, April 30, 2011

Imamo li još jednog borca u UFC-u saznajemo večeras

Maro Perak večeras ima borbu koja bi mu preokrenula karijeru
Maro Perak
Iako mediji o Peraku slabo pišu taj borac bi večerašnjom pobjedom otvorio vrata UFC-a najveće MMA organizacije
- Protivnik je nimalo lagan Jeff Monson, iskusni borac koji ima dugu karijeru i pobjede nad poznatim imenima poput Sergei Kharitonova i Roy Nelsona. Monson je borac u 40-ima i bori se uglavnom protiv slabije poznatih protivnika u raznim organizacijama. Uspio je nanizati sedam pobjeda u zadnjim borbama što govori da je Monson još u formi i spreman za okršaj.
- Maro Perak izjavio je kako je dobro pripremljen za ovu borbu u teškoj kategoriji te da mu je obećano kako bi ga pobjeda nad Monsonom odvela ravno u UFC.
Meč je dogovoren pod okriljem SHC organizacije a priredba će se održati večeras u Ženevi


24 comments:

Anonymous said...

ig znades mozda dali ima stream za ovu borbu?

...MMA WORLD BLOG said...

Nema nigdje. Borba je već odrađena ali još neznam rezultat

Anonymous said...

ej jesi sazno rezultat???

...MMA WORLD BLOG said...

Još ništa....
Već je završilo do sada....

Anonymous said...

aaaaaaa ocemo rezultat...sve san pritrazio nema nigdi......

Anonymous said...

REZULTATI AJMOOOOOOOOO

Anonymous said...

Maro popusio....

Anonymous said...

kako sto je bilo?

provokator said...

bravo monson ale alee ale aleee

Anonymous said...

NIJE DOBIJA JE

Anonymous said...

koji vrag,je l dobio il izgubio,i kako?

Anonymous said...

Ja sam se salio valjda ovaj zna sto je rekao da je dobio....loooooool

provokator said...

monson win by KO second round i to brutal KO perak nije znao di je KO stoljeca :D

Anonymous said...

laže nije niko dobija nerješeno

Anonymous said...

Hhahahahahaha nema sanse da je draw svi lazete....

provokator said...

alo decki pocinju u 1 prelimi. na facebuku?

Anonymous said...

Svi kradu i lazu a to je zato sto sam ja poceo...jbt mogu nazvat Peraka ali poziv ce me izac 2000 kn....

Anonymous said...

pobjedija je via TKO 1 runda

Anonymous said...

je ima na wikipediji

Anonymous said...

istina vidia sam i ja

Anonymous said...

TOOOOOOOOOO

provokator said...

evo sad mi perak kaze dobro sam poceo hook hook jab pa takedown skoro mu napravio kimuru i onda reverse monsona i on njemu napravi kimuru ajme majko

Anonymous said...

Hahahahahah sva sreca da je wikipedia legitiman izvor podataka...

Anonymous said...

Vidi ih hahahahahah pa napisao sam prije 3 h da je popusio.... kakvi bolesnici....