Monday, April 4, 2011

Schaub pun samopouzdanja

Nakon pobjede nad CroCop-om Schaub želi veći zalogaj

Schaub: ''Mogu pobijediti svakog u teškoj kategoriji. Ako me žele baciti među velike dečke, spreman sam. Vjerujem da imam svoje prednosti protiv svakog od najboljih boraca.Mislim da bi bila odlična borba mene i Dos Santosa na nogama. Što se Lesnara tiče, navikao sam na velika tijela trenirajući s Carwinom, pa bi i to bila odlična prilika za mene. Ne bi bilo loše ni boriti se protiv Mira ili Nogueire'' 


5 comments:

Anonymous said...

Kako ce da popusi od nekog nije svjestan! a i trba mu kad je kurcevit. Ne volim takve borce. Fedor 10 godina nije izgubio a nikad nije spomenuo da je najbolji kao ni Mirko, Carwin, ...

Roby T said...

To je sport u kojem svako svakoga moze dobiti,to se desilo i mirku,ali i ja mislim da brendan nemoze parirati carwinu,miru,lesnaru,velasquezu i dr.

Anonymous said...

ovaj schaub ako ima išta u glavi onda uplaćuje jedno jako dobro osiguranje, jer će mu trebat

>Fedor-fan said...

schaub je tako seksi

Donaldsdew said...

To je sport u kojem svako svakoga moze dobiti,to se desilo i mirku,ali i ja mislim da brendan nemoze parirati carwinu,miru,lesnaru,velasquezu i dr.