Thursday, May 19, 2011

UFC 130: Rampage vs. Hamill

7 comments:

Anonymous said...

nije dobar trailer, to je stari... Maynard i Edgar se ne bore na ufc 130, borba je otkazana.... Main event je Rampage vs Hamill... UFC je izbacio novi trailer... :)

btw. odličan blog ali u zadnje vrijeme slabo ima novih vijesti... :(

Anonymous said...

Ajde šta si cicija, blog je odličan vjerovatno čovik nema vrimena ili nešto u zadnje vrime, vidiš da je dole pravi poster od ufc-a 130...

Anonymous said...

inace rampage puno bolje stoji po kladionicama od hamilla, šta je po meni i realno i njemu dajem prednost

Anonymous said...

hamill i nelson pobjeda

Anonymous said...

ja mislim da ce Mir dobit,a za rampagea nisam siguran..ako bude na nekih 90% svog maksimuma onda hoce..

...MMA WORLD BLOG said...

Malko sam zauzet oko riješavanja nekih privatnih poslova. Mrtav umoran sam svaki dan ali pokušati ću se potruditi . Ima li netko da bi pomagao neka se javi mail-om....

Anonymous said...

Hamil ce razbiti onoga konja Rampage u to sam sto posto siguran...