Thursday, May 5, 2011

Vraća se Gonzaga

Iako se nije pokazao kvalitetan kako bi ostao u UFC-u Gabriel Gonzaga još nije odustao od MMA karijere
Proslavio se velikim nokautom protiv Mirka Filipovića a potom je doživio veliki pad u karijeri. Nekoliko poraza bilo je dovoljno da ga UFC otpusti. Gonzaga je izjavio kako se više ne planira baviti slobodnom borbom te da će se posvetiti BJJ-u.
Na koncu se ipak predomislio te će nastupiti na priredbi Explosions gdje ga čeka protivnik Josh Burns borac koji nema posebno blistavu karijeru.

15 comments:

Maro Perak said...

oduvijek sam želio borbu protiv Mirka spreman sam za njega spreman sam da ga razbijem i dokažem da sam najbolji mma borac u Hrvatskoj a i šire!

Anonymous said...

ti si drugoklasni borac... nikad neces biti u klasi najboljih boraca svijeta gdje pripada Mirko.. !

Anonymous said...

da maro perak...hahaha pa taj pojma nema,on se ne moze nac u istoj recenici sa Mirkom..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

hahaha car

Maro Perak said...

ja drugoklasni borac ja drugoklasni borac haha daj dečko nemaš pojma o mma-u

Anonymous said...

perak je dobar za drugorazredne eventove i tamo dobije batina a u ufc ce ic nikad.

Anonymous said...

dečko nema pojma o mma-u !!!, razbijem te kad se sjetim, nisi ti ta klasa za ufc, uhvati se nekog drugog posla dok ti je vrijeme.... nema kruha od gubljenja mečeva u drugoklasnim organizacijama... !

Anonymous said...

hahahah ovi kretni misle da je ovo stvarno maro perak hahahha

Anonymous said...

ma bas misle..ti si stvarno kreten.

Anonymous said...

onaj drugi i treci komentar su stvarno idioti, i ovi treci i cetvrti iznad, balavci glupi ubijte se!!!

Anonymous said...

ma vidjet cemo sta ce u buducnosti bit sa tim perakom(nista).

Maro Perak said...

dečko nema pojma o mma-u !!!, razbijem te kad se sjetim, nisi ti ta klasa za ufc, uhvati se nekog drugog posla dok ti je vrijeme.... nema kruha od gubljenja mečeva u drugoklasnim organizacijama... !


ajde mali kad završiš školu javi mi se da spariramo kojih sat vremena.

Anonymous said...

haha jesi smjesan.

Anonymous said...

ovdje je tema gonzaga, ne perak.