Tuesday, August 2, 2011

Aleksander Emelianenko je alkoholičar a niti droga mu nije nepoznanica

Tako tvrdi Sergei Kharitonov.....
Ovaj tjedan u oči javnosti zapeo je Aleksander Emelianenko brat poznatijeg Fedora. Aleksander je optužio Fedorov tim za neuspjeh u zadnjim borbama, objasnivši kako njegovi treneri služe samo za štopanje vremena i dodavanje ručnika te da Fedora nisu u stanju pripremiti za sada zahtjevnije borbe nego prije.
- Samo nekoliko dana nakon toga oglasio se Strikeforce Grand Prix sudionik Sergei Kharitonov koji je u javnost iznio ozbiljne optužbe na stranu Aleksandera.
Kharitonov je izjavio kako se Aleksander odao alkoholu i narkoticima pritom je ispričao i jednu anegdotu....
" Često je pijan i nerijetko maltretira djevojke i konobarice. Kada sam jednom došao u Oskol kod Fedora dočekao me pijani Aleksander, vozili smo se taxi-jem, nakon vožnje Alex je vozaču kazao kako je vozio dobre ljude i odbio mu platiti. Ja sam htio platiti svojim novcem ali on mi nije dopustio i zamolio me da to ne spominjem Fedoru. Tada sam shvatio kakav je to čovjek."

No comments: