Tuesday, August 2, 2011

Do vrha preko leđa Hendersona

Da bi postao legenda moraš pobjediti legendu riječi su mnogih boraca koji se žele dokazati i približiti vrhu svjetske ljestvice boraca
Mnogi su tako preko leđa Mirka Filipovića u jednoj noći visoko skočili u oblake a pojedini se istom brzinom i vratili. Neuspješni Randleman, Gonzaga i Kongo nisu napravili ništa dok su Santos, Overeem i Schaub od te pobjede zapravo skočili u očima javnosti.
- Isto onako kako se Filipović penjao prema vrhu preko legendarnih boraca Sakurabe, Colemana, Herringa, Sappa tako se sada drugi koriste njegovim imenom nakon pobjede.
- Do nedavno svi su priželjkivali Fedora Emelianenka u UFC-u, prvobitno organizatiori i borci kojima bi se moglo posrećiti da pobjede legendu i postanu bolje plaćeni te medijski izreklamirani. Sada Fedora ne želi gotovo nitko, pobjeda nad njim nebi mnogo značila nekom borcu koji je već krenuo prema vrhu i želi bolji izazov.
Sada mnogi bacaju oko na Dan Hendersona uspješnog poluteškaša koji se okitio sa nekoliko pojasa prvaka a kao šećer na kraju došla je i pobjeda nada slavnim Fedorom Emelianenkom. Da je već poželjan protivnik potvrđuje Rashad Evans koji priželjkuje takav okršaj dodatno pumpajući samog Hendersona.
Rashad Evans:" Veliki sam obožavatelj Hendersona, izabrao sam njega kada je bila u pitanju borba sa Fedorom. Volio bih se boriti sa njim , sve je bolji i bolji iako ne svladava nove tehnike ali jako je snažan borac"
-Pitanje je dana kada će se netko ponositi pobjedom nad legendarnim Nogueirom te ostalim slavnim imenima. Jedno je jasno generacije se mijenjaju i kao što gore piše DA BI POSTAO LEGENDA MORAŠ POBJEDITI LEGENDU

6 comments:

Anonymous said...

Randelmann je bio UFC prvak i odlican borac, poslje borbe s Filipovicon je sve vise padao a razlog je i ona bolest, a Overem ga nije pobijedio i nije se probio jednom pobjedom nego se vec godinama probija a pogjedom nad Werdumom je zasluzeno 2. ili 3.!

Anonymous said...

svaka čast legendo već dosta vremena posjećujem ovu stranicu i oduševljen sam tvojim članicama,posebno ovakvim koje sam napišeš i smisliš i dalje ću redovno posjećivati ovaj blog!!!Pozdrav iz Livna!!!!

...MMA WORLD BLOG said...

Znaš kako kažu svaka budala ima svoje veselje pa eto ovo je moje. Svako malo me pitaju kako imam volje odvojiti vremena za ovo al eto nađe se......
Pozdrav....

flatinovic said...

svaka cast! odlicni članci.

Marko Petrak said...

totalni amaterluk ugledaj se na fight site

...MMA WORLD BLOG said...

Odlično uređena stranica jako mi se sviđa, čestitke modernatorima.
Moj amaterluk je posjećeniji nego FIGHT SITE :)