Monday, August 8, 2011

Matt Hamill se povlači u mirovinu

UFC se oprostio od još jednog solidnog borca
Matt Hamill karijeru je počeo 2005 godine te je do danas nanizao deset pobjeda i četiri poraza. Gotovo sve borbe je odradio pod okriljem UFC-a gdje je ostvario odlične rezultate. Pobijedio je mnoga velika imena poput Jon Jonesa, Tito Ortiza i Keith Jardinea no kada je se približio vrhu kategorije stvari su pošle po zlu . Dva uzastopna poraza od Quinton Jacksona i Gustafssona prelila su čašu i Hamill je odlučio okačiti rukavice o klin.
"Danas je tužan dan za mene, nakon šest godina i 13 borbi u UFC-u odlučio sam se povući u mirovinu. Htio sam se povući nakon priredbe UFC130 no moji treneri i prijatelji nagovorili su me da pokušam još jedanput."
Hamill će nastaviti podučavati nove generacije UFC-a.

3 comments:

Anonymous said...

hmmm da je bas pobijedio džonsa ne bih se složio

...MMA WORLD BLOG said...

Jones je diskvalificiran u toj borbi a pobjeda je otišla Hamillu

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.